Konkrētu produktu pārdošana, sarunas laikā panākot vienošanos par preces vai pakalpojuma iegādi vai informējot par iespējām to iegādāties pēc sarunas beigām.
Pārdošana pa telefonu var būt ārkārtīgi ietekmīgs un produktīvs veids, kā biznesam sasniegt maksimālus rezultātus, joprojām saglabājot labu reputāciju un tēlu.
Telefonu var izmantot ārkārtīgi daudzpusīgi – tas var būt jūsu vienīgais pārdošanas instruments, to var izmantot kopā ar e-pastiem un brošūrām, pa to tiešās pārdošanas darbinieki var norunāt tikšanos ar klientiem.
Pārdošanai pa telefonu ir vairākas nozīmīgas priekšrocības: mobilais telefons pilnīgi noteikti ir katras kompānijas klientiem, mobilais telefons vienmēr ir pie rokas (atšķirība no interneta, žurnāla, radio vai televīzijas), telemārketings dod iespēju informēt klientus par jaunumiem, atlaidēm un notikumiem uzņēmumā, jebkurā laikā un jebkurā vietā. Zīmīgi ir tas, ka tikai ar balss un intonācijas palīdzību tiek veicināta potenciālā klienta interese par produktu, kā arī stimulēta viņa vēlme to iegādāties.
Baltijas Telemārketinga Centra speciālisti izvērtēs katras nozares specifiku un radīs labāko veidu, kā uzrunāt un piesaistīt potenciālā klienta uzmanību konkrētajam produktam vai pakalpojumam.