Jaunumi

AUGUSTS, (6. – 12.07.), 32. nedēļa Intensīvais biznesa apmācību cikls PRAKTISKĀ MĀRKETINGA STRATĒĢIJA GARANTĒTIEM PĀRDOŠANAS REZULTĀTIEM. Šodien gandrīz katrā nozarē lielu lomu spēlē mārketings. Arī pārdošanas process ir mainījies un klienti ir kļuvusi prasīgāki. Cena pateicoties programmas “Biznesa Uzrāviens” līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 249,- (standarta cena – 699 EUR). Sākums – 8. augustā. Plašāka informacija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/praktiska-marketinga-strategija […] Lasīt vairāk ...
AUGUSTS, (6. – 12.07.), 32. nedēļa Intensīvais biznesa apmācību cikls PRAKTISKĀ MĀRKETINGA STRATĒĢIJA GARANTĒTIEM PĀRDOŠANAS REZULTĀTIEM. Šodien gandrīz katrā nozarē lielu lomu spēlē mārketings. Arī pārdošanas process ir mainījies un klienti ir kļuvusi prasīgāki. Cena pateicoties programmas “Biznesa Uzrāviens” līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 249,- (standarta cena – 699 EUR). Sākums – 8. augustā. Plašāka informacija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/praktiska-marketinga-strategija […] Lasīt vairāk ...
Nesen, 25. maijā stājusies spēkā jaunā Eiropas Savienības (ES) datu aizsardzības regula, kas paredz stingrākus personas datu apstrādes un glabāšanas noteikumus. Kaut gan jaunā datu aizsardzības sistēma ir veidota uz esošo tiesību aktu pamata, tai būs plaša ietekme un noteiktos aspektos būs nepieciešami būtiski pielāgojumi. Tāpēc Regulā bija paredzēts divu gadu pārejas periods — līdz […] Lasīt vairāk ...
Ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi elektronisko dokumentu plūsmai, jānodrošina to veiksmīga apstrāde, kā arī kvalitatīvai attīstībai liela nozīme ir dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai. Kā zināms, nepietiekamas vai aizmirstas zināšanas šajos jautājumos var uzņēmumam […] Lasīt vairāk ...
Laba klientu apkalpošana ir liela vērtība un nebūs pārspīlēti teikts, ka uzņēmuma veiksmes vai neveiksmes ir tiešā mērā atkarīgas no klientu motivācijas iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu. Ikviena uzņēma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos […] Lasīt vairāk ...