Jaunas zināšanas un prasmes aicina apgūt trīs aktuāli lietvedības semināri

Jaunas zināšanas un prasmes aicina apgūt trīs aktuāli lietvedības semināri

Jaunas zināšanas un prasmes aicina apgūt trīs aktuāli lietvedības semināri

Ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi elektronisko dokumentu plūsmai, jānodrošina to veiksmīga apstrāde, kā arī kvalitatīvai attīstībai liela nozīme ir dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai.

Katrā uzņēmumā visi attaisnojuma dokumenti, grāmatvedības reģistri, inventāra saraksti, gada pārskati un to pielikumi, kā arī grāmatvedības organizācijas dokumenti (kontu plāni, kodifikatori u.c.) sistemātiski jāsakārto un jāuzglabā uzņēmuma arhīvā. Lai izvairītos no nevēlamām konfliktsituācijām, kas saistītas ar neprecīzu dokumentu apstrādi, ikvienam lietvedim vai arhivāram ir regulāri jāatjauno savas zināšanas. Tāpat uzņēmumiem nepārtraukti jāseko līdzi ne tikai papīru dokumentu plūsmai, bet arī jāspēj efektīvi nodrošināt elektronisko dokumentu apstrādi un uzskaiti. Lai veiksmīgi attīstītu savu biznesu, kā arī nodrošinātu uzņēmuma efektīvu darbību, elektronisko dokumentu pārvaldība ir neatņemama ikdienas darba sastāvdaļa, īpaši mūsdienu konkurences apstākļos, kad katram uzņēmuma darbību regulējošam procesam jābūt sakārtotam. Liela nozīme ir uzņēmuma darbinieku izaugsmes veicināšanā, nodrošinot regulāru zināšanu atjaunošanu īpaši lietvežiem un biroja vadītājiem, kam ikdienas darbs nav iedomājams bez dažādu dokumentu apstrādes.

Lietvedības mācību centrs aicina apmeklēt trīs aktuālus arhīvu un elektrisko dokumentu pārvaldības seminārus ar līdzfinansējumu:

Aktuāls seminārs visiem lietvežiem, biroja vadītājiem un administratoriem “Elektroniskie dokumenti – to izstrādāšanas, uzskaites, aprites un saglabāšanas kārtība” Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-) Semināra norises laiks: 10. februāris. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/e-dokumentu-seminars

Praktiskais seminārs uzņēmumiem un valsts, pašvaldību iestādēm “Arhīvu pārvaldība. Arhīvu darba organizācija un dokumentu arhivēšana.” Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-) Semināra norises laiks: 17. februāris. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/arhivu-parvaldibas-seminars

Praktiskais seminārs un meistarklase uzņēmumiem un valsts / pārvaldību iestādēm “DOKUMENTU PĀRVALDĪBAS DARBA DARBA ORGANIZĒŠANA uzņēmumos un iestādēs atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem uz 2017. gada 1. martu“. Seminārs tiek organizēts, lai ikvienam dotu iespēju nodrošināt sava uzņēmuma dokumentu apriti, norisi. Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 10. marts. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/dokumentu-parvaldibas-seminars

Nekavējieties – attīstiet savu potenciālu un esiet profesionālis savā jomā!