Lietvedības mācību centrs aicina apmeklēt aktuālu arhīvu pārvaldības semināru

Lietvedības mācību centrs aicina apmeklēt aktuālu arhīvu pārvaldības semināru

Lietvedības mācību centrs aicina apmeklēt aktuālu arhīvu pārvaldības semināru

Ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai. Kā zināms, nepietiekamas vai aizmirstas zināšanas šajos jautājumos var uzņēmumam radīt ļoti negatīvas sekas, ietekmējot tā darbību un peļņu. Tieši tādēļ, lai palīdzētu cilvēkiem izvairīties no kļūdām un sniegtu nepieciešamo informāciju šajā strauji mainīgajā jomā, “Lietvedības mācību centrs” rīko praktiskos semināru – “Arhīvu pārvaldība. Arhīvu darba organizācija un dokumentu arhivēšana. Jaunumi likumdošanā uz 01.10.2016.”, kas norisināsies 27. oktobrī.

Katrā uzņēmumā visi attaisnojuma dokumenti, grāmatvedības reģistri, inventāra saraksti, gada pārskati un to pielikumi, kā arī grāmatvedības organizācijas dokumenti (kontu plāni, kodifikatori u.c.) sistemātiski jāsakārto un jāuzglabā uzņēmuma arhīvā. Lai izvairītos no nevēlamām konfliktsituācijām, kas saistītas ar neprecīzu dokumentu apstrādi, ikvienam lietvedim vai arhivāram ir regulāri jāatjauno savas zināšanas. Tāpat uzņēmumiem nepārtraukti jāseko līdzi ne tikai papīru dokumentu plūsmai, bet arī jāspēj efektīvi nodrošināt elektronisko dokumentu apstrādi un uzskaiti. Lai veiksmīgi attīstītu savu biznesu, kā arī nodrošinātu uzņēmuma efektīvu darbību, elektronisko dokumentu pārvaldība ir neatņemama ikdienas darba sastāvdaļa, īpaši mūsdienu konkurences apstākļos, kad katram uzņēmuma darbību regulējošam procesam jābūt sakārtotam. Liela nozīme ir uzņēmuma darbinieku izaugsmes veicināšanā, nodrošinot regulāru zināšanu atjaunošanu īpaši lietvežiem un biroja vadītājiem, kam ikdienas darbs nav iedomājams bez dažādu dokumentu apstrādes.

“Arhīvu pārvaldības” seminārā tiks apskatīta arhīva darba organizācija (normatīvais regulējums); dokumentu izvērtēšana un atlase arhivēšanai; dokumentu nodošanas kārtība institūcijas, uzņēmuma arhīvā; lietu noformēšana (dokumentu sistematizācija lietā, lapu numurēšana, apliecinājuma ieraksta veidošana, uzskaites saraksts u.c.); lietu aprakstu (uzskaites sarakstu) izstrāde; vēsturiskās izziņas (vairāklīmeņu arhīviskā apraksta) izstrāde; lietu vāku izvēle un noformēšana; dokumentu izvērtēšana un atlase iznīcināšanai, dokumentu iznīcināšanas aktu izstrāde, faktiskā dokumentu iznīcināšana; lietu esības un fiziskā stāvokļa pārbaude; dokumentu izmantošana (arhīva izziņas izstrāde); dokumentu nodošana valsts glabāšanā, kā arī tipveida kļūdas arhivēšanas procesā un to novēršana.

Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam – tikai EUR 99 (standarta cena EUR 249,-)

Plašāka informācija par semināru skatāma šeit: http://registreties.lv/arhivu-parvaldibas-seminars