Our blog serves as a cabinet for all the things related.

DECEMBRIS (10.12. – 16.12.), 50. nedēļa Praktiskais seminārs uzņēmumiem un iestādēm: DOKUMENTU PĀRVALDĪBAS DARBA ORGANIZĒŠANA ATBILSTOŠI SPĒKĀ ESOŠIEM NORMATĪVAJIEM AKTIEM UZ 01.12.2018. Ikvienam uzņēmuma vai valsts un pašvaldību iestādes lietvedim vai biroja vadītājam ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos. Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena […] Lasīt vairāk ...
IZGLĪTĪBAS UN ZINĀŠANU SPĒKS TAVAI IZAUGSMEI! Reģistrējies biznesa apmācībām ar līdzfinansējumu.   DECEMBRIS (10.12. – 16.12.), 50. nedēļa Praktiskais seminārs uzņēmumiem un iestādēm: DOKUMENTU PĀRVALDĪBAS DARBA ORGANIZĒŠANA ATBILSTOŠI SPĒKĀ ESOŠIEM NORMATĪVAJIEM AKTIEM UZ 01.12.2018. Ikvienam uzņēmuma vai valsts un pašvaldību iestādes lietvedim vai biroja vadītājam ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības […] Lasīt vairāk ...
Šodienas spraigajos konkurences apstākļos ikviens uzņēmums vēlas attīstīties daudz straujāk un intensīvāk, par ko liecina uzņēmēju centieni rast arvien jaunas priekšrocības savam biznesam. Ar mērķi nodrošināt sev profesionālāko komandu, mūsdienās svarīgāko lomu uzņēmējdarbības attīstībā ieņem tieši darbinieku apmācības. Lai palīdzētu augt un attīstīties uzņēmumu personālam, Biznesa Akadēmija ir nākusi klajā ar īpašu Biznesa Akadēmijas Privilēģiju […] Lasīt vairāk ...
Mūsdienās uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē biznesa stratēģija – jaunas zināšanas, mārketinga aktivitātes, komunikācija, uzņēmuma reputācija, klientu apkalpošanas servisa uzlabošana – tie ir virzieni, pie kuriem uzņēmējiem ir jāstrādā nepārtraukti. Laikā, kad visu pasauli ir pārņēmis Black Friday (Melnās Piektdienas) trakums, zemākas cenas un akcijas sagaida arī uzņēmumus, kuri domā par savu biznesa stratēģiju un attīstību. […] Lasīt vairāk ...
Mūsdienās klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs […] Lasīt vairāk ...