Our blog serves as a cabinet for all the things related.

SEPTEMBRIS (24.09. – 30.09.), 39. nedēļa Intensīvais 3 mēnešu grāmatvedības un nodokļu jaunumu apmācību kurss: GRĀMATVEDĪBAS AKADĒMIJAS INTENSĪVAIS KURSS Grāmatvedības uzskaites un nodokļu jaunumi, to optimizācijas iespējas jeb “kā grāmatvedim vasaras laikā kļūt par uzņēmuma vērtīgāko darbinieku”. Cena: pateicoties programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – viss 3 mēnešu apmācību kurss tikai EUR 149,- (standarta cena EUR 599,-). Sākums […] Lasīt vairāk ...
SEPTEMBRIS (24.09. – 30.09.), 39. nedēļa Intensīvais 3 mēnešu grāmatvedības un nodokļu jaunumu apmācību kurss: GRĀMATVEDĪBAS AKADĒMIJAS INTENSĪVAIS KURSS Grāmatvedības uzskaites un nodokļu jaunumi, to optimizācijas iespējas jeb “kā grāmatvedim vasaras laikā kļūt par uzņēmuma vērtīgāko darbinieku”. Cena: pateicoties programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – viss 3 mēnešu apmācību kurss tikai EUR 149,- (standarta cena EUR 599,-). Sākums […] Lasīt vairāk ...
Nesen, 25. maijā stājusies spēkā jaunā Eiropas Savienības (ES) datu aizsardzības regula, kas paredz stingrākus personas datu apstrādes un glabāšanas noteikumus. Kaut gan jaunā datu aizsardzības sistēma ir veidota uz esošo tiesību aktu pamata, tai būs plaša ietekme un noteiktos aspektos būs nepieciešami būtiski pielāgojumi. Tāpēc Regulā bija paredzēts divu gadu pārejas periods — līdz […] Lasīt vairāk ...
Ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi elektronisko dokumentu plūsmai, jānodrošina to veiksmīga apstrāde, kā arī kvalitatīvai attīstībai liela nozīme ir dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai. Kā zināms, nepietiekamas vai aizmirstas zināšanas šajos jautājumos var uzņēmumam […] Lasīt vairāk ...
Laba klientu apkalpošana ir liela vērtība un nebūs pārspīlēti teikts, ka uzņēmuma veiksmes vai neveiksmes ir tiešā mērā atkarīgas no klientu motivācijas iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu. Ikviena uzņēma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos […] Lasīt vairāk ...